Кошик
56 відгуків
+380 (67) 562-15-92
ТОВ МВП Дніпротехінвест
Кошик

Універсальний модуль перероблення шин

від 10 500 000 

  • Під замовлення
clockВідправка з 24 серпня 2024
Універсальний модуль перероблення шин
Універсальний модуль перероблення шинПід замовлення
від 10 500 000 
+380 (67) 562-15-92
dti1@i.ua
+380 (67) 562-15-92
dti1@i.ua
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Універсальний модуль перероблення шин

Лінія для перероблення шин від ТОВ «ПП Дніпротехінвест» — автоматична лінія, призначена для подрібнення зношених автомобільних шин із металевим і тканинним кордом у гумову крихту. Лінії дає змогу переробляти до 10500 тонн автопокришок на рік, отримуючи водночас 6336-тонової крихти.

1.      Контрольний пульт керування. Призначений для керування АЛП.

2.      Стрічковий конвеєр No1. Призначений для подавання шин у шредер первинного подрібнення первинного подрібнення.

3.      Шредер первинного подрібнення. Шина за допомогою конвеєра No1 подається в шредер Продуктивність — 40-120 покришок на годину. Приблизно 3500-5000 кг/год. Предназначен  для первинного подрібнення шин. Продуктивність до 5000 кг/год. Верстат може переробляти шини з товстим бортовим дротом у великі чипси розміром 100x100 мм, масою приблизно 2 кг і завтовшки не більш ніж 40 мм готові до подальшого перероблення.

4.      Стрічковий конвеєр No2. Призначений для транспортування чипсів розміром 100x100 мм і менш ніж   до шредеру вторинного подрібнення.

5.      Шредер вторинного подрібнення. Призначений для подрібнення чипсів 100x100 мм до чипсів розміром 10х10 мм.

6.      Стрічковий конвеєр No3. Призначений для транспортування чипсів розміром 10х10 мм до валкового подрібнювача.

7.      Магнітний сепаратор. Призначений для відділення металокорду від гумових чипсів розміром 10х10 мм.

8.      Валковое подрібнювач. Призначений для подрібнення чипсів розміром 10х10 мм до розміру менш ніж 5 мм і менше.

9.      Стрічковий конвеєр No4. Призначений для транспортування крихти розміром менш ніж 5 мм до магнітного сепаратора.

10.    Магнітний сепаратор. Призначений для відділення металокорду від крихти.

11.    Поворотний транспортер Призначений для транспортування гумової крихти понад 5 мм від магнітного сепаратора до валковому подрібнювачу.

12.    Вібростол No1. Призначений для грубого очищення гумової крихти розміром до 5 мм від текстилю.

13.    Вібростол No2. Призначений для очищення гумової крихти розміром 0,1-4,5 мм від текстилю та поділу її на фракції 0,1-2 мм і 2-4,5 мм.

14.    Витяжні системи. Призначена для видалення текстильного корду, що скупчується в подрібнювачах і вібростолах No1 і No2.

15.    Транспортер із вібростолом No2. Призначений для транспортування гумової крихти розміром до 2 мм до вікидання.

16.    Вібросито. Призначено для поділу гумової крихти на 2 фракції: до 0,63 мм і 0,63-2 мм.

17.    Система пилоуловлювання. Призначена для очищення повітря від пилу, що утворюється під час подрібнення чипсів на  двох шредерах, а також для відведення зайвого тепла.

Завод з перероблення шин у гумову крихту, побудований на базі комплексу, розташовується на території загальною площею 900 м2. Для ефективної роботи всього підприємство потрібне 8 фахівців. Максимальна продуктивність комплексу — 29000 тонн на рік. Термін окуповуваності підприємства — 10 місяців.

Інформація для замовлення
  • Ціна: від 10 500 000 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner